slider-shadow
          • Tο Aegean College προσφέρει στην Ελλάδα σε συνεργασία με Κρατικό Βρετανικό Πανεπιστήμιο ένα 3ετές ακαδημαϊκό πρόγραμμα υψηλού επιπέδου, το οποίο οδηγεί στην απόκτηση του τίτλου BSc (Hons) Early Childhood Education.

            Το πρόγραμμα καλύπτει πλήρως το επιστημονικό και εφαρμοσμένο κομμάτι της Παιδαγωγικής και προσφέρει εξειδίκευση, για όποιον σπουδαστή το επιθυμεί.

            Μία σειρά μαθησιακών δραστηριοτήτων που περιλαμβάνουν την ακαδημαϊκή εκπαίδευση με παράλληλη πρακτική καθιστούν το πρόγραμμα BSc (Hons) Early Childhood Education ιδιαίτερα ανταγωνιστικό. Οι σπουδαστές αναπτύσσουν επαγγελματικές δεξιότητες σε όλους τους τομείς της φροντίδας, της  εκπαίδευσης και της αγωγής των παιδιών της προσχολικής ηλικίας.

            Το πρόγραμμα BSc (Hons) Early Childhood Education πραγματοποιείται στο υπερσύγχρονο παιδαγωγικό εργαστήριο του Aegean College, καθώς και σε συνεργαζόμενους βρεφονηπιακούς και παιδικούς σταθμούς.

          • Τίτλος προγράμματος

            BSc (Hons) Early Childhood Education
            BSc (Hons) στην Προσχολική Αγωγή

            Διάρκεια προγράμματος

            3 έτη 

            Γλώσσα διδασκαλίας

            Ελληνικά /Αγγλικά

            Όροι εγγραφής στο πρόγραμμα

            Απολυτήριο Λυκείου ή αντίστοιχος τίτλος
            6.0 IELTS score, 570 TOEFL score (μόνο για αγγλόφωνα προγράμματα)

            Συνέχεια σπουδών

            Σε προγράμματα μεταπτυχιακού επιπέδου (Master) στην Ελλάδα ή διεθνώς

          • Το Aegean College προσφέρει σε όλους τους σπουδαστές δωρεάν μαθήματα εκμάθησης αγγλικής γλώσσας και χρήσης ηλεκτρονικών υπολογιστών.
          • Μαθήματα 1ου Έτους

            Ανάπτυξη και Μάθηση στα παιδιά (Children’s Development and Learning)
            Εισαγωγή στην Προσχολική & Πρώιμη Σχολική Ηλικία (Introduction to Early Childhood)
            Ανακάλυψη, Αναζήτηση και Διερεύνηση (Discover, Inquire and Explore)
            Εισαγωγή στις Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες και Πρακτικές Ένταξης (An Introduction in to SEN and Inclusive Practices)
            Παιδιά, Υγεία και Ευημερία (Children, Health and Well-being)
            Τα Παιδιά ως Κοινωνικά Όντα (Children as Social Beings)
          • Μαθήματα 2ου Έτους

            Ανάπτυξη και Εξέλιξη των Παιδιών (Young Children’s Growth and Development)
            Διαφορετικότητα και Πρακτικές της Ένταξης (Celebrating Diversity & Inclusive Practices)
            Θέμα έρευνας σε παιδιά (Exploring research with children)
            Ενισχύοντας την Ανάπτυξη του Λόγου και της Γλώσσας (Supporting Speech and Language Development)
            Πρακτική Άσκηση στην Προσχολική & Πρώιμη Σχολική Ηλικία (Early Years Placement)
            Παιδιά και Μέσα Ενημέρωσης (Children and The Media)
          • Μαθήματα 3ου Έτους

            Ανεξάρτητη Μελέτη στην Πρώιμη Σχολική Ηλικία (Διπλωματική Εργασία)(Διπλό Μάθημα) (Early Childhood Independent Study (Double Module))
            Ηγεσία και Διοίκηση κατά την Προσχολική & Πρώιμη Σχολική Ηλικία (Early Years Leadership and Management)
            Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης (Social Pedagogy)
            Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Σπουδών, Πολιτική και Πρακτική (Curriculum, policy and practice)
            Επαγγελματική Πρακτική Άσκηση (Professional Placement)
          • Ο Εκπαιδευτικός Όμιλος ΟΜΗΡΟΣ έχει δημιουργήσει και λειτουργεί στις εγκαταστάσεις του ένα υπερσύγχρονο και άρτια εξοπλισμένο Εργαστήριο Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδαγωγικών Τμημάτων.
            Το Εργαστήριο σχεδιάστηκε με γνώμονα τα πιο πρόσφατα διεθνή εκπαιδευτικά και επαγγελματικά πρότυπα στον τομέα της Παιδαγωγικής. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα χώρο προσομοίωσης επαγγελματικών συνθηκών.

            Η περιμετρική διάταξη των πάγκων ευνοεί την πρόσωπο με πρόσωπο επικοινωνία μεταξύ καθηγητών και σπουδαστών, ενώ οι ειδικά διαμορφωμένες παιδαγωγικές «γωνιές» θυμίζουν αρκετά μία τυπική αίθουσα νηπιαγωγείου. 

            Το Εργαστήριο διαθέτει κρουστά και άλλα μουσικά όργανα, σύγχρονο ηχοσύστημα για το μάθημα της μουσικοκινητικής αγωγής, κατασκευαστικό και υλικό χειροτεχνίας για το μάθημα των εικαστικών τεχνών, καθώς και κουκλοθέατρο με το αντίστοιχο υλικό για το εργαστήριο κουκλοθεάτρου.

            Η έκταση της αίθουσας επιτρέπει τη διεξαγωγή βιωματικών μαθημάτων, όπως η ψυχοκινητική αγωγή, το θεατρικό παιχνίδι και την παρακολούθηση θεατρικών παραστάσεων και σεμιναρίων.

            Οι σπουδαστές αναπτύσσουν επαγγελματικές δεξιότητες σε όλους τους τομείς της φροντίδας, της εκπαίδευσης και της αγωγής των παιδιών της προσχολικής ηλικίας κάνοντας, παράλληλα, την πρακτική τους άσκηση σε συνεργαζόμενους βρεφονηπιακούς και παιδικούς σταθμούς.
          • Οι κάτοχοι πτυχίου BSc (Hons) Early Childhood Education εργάζονται ως παιδαγωγοί σε σχολεία, νηπιαγωγεία και παιδικούς σταθμούς, καθώς και σε σχολεία ειδικής αγωγής για παιδιά με ειδικές ανάγκες στον Ιδιωτικό και Δημόσιο Τομέα.


        • Λουκία Δημητρίου

          'Η Λουκία Δημητρίου εργάζεται ως Ειδική Παιδαγωγός διαθέτοντας πολυετή επαγγελματική εμπειρία με παιδιά κι εφήβους με μαθησιακές δυσκολίες. Eίναι ενταγμένη στο μητρώο διδασκόντων Κολεγίων του ΥΠΠΕΘ. Συνεργάζεται με το AegeanCollege ως διδάσκουσα στον τομέα της (Ειδικής) Παιδαγωγικής.
          Είναι απόφοιτη της Φιλοσοφικής Σχολής, (τμήμα Φ.Π.Ψ. - κατεύθυνση Ψυχολογία) του Παν/μίου Ιωαννίνων. Είναι κάτοχος δυο μεταπτυχιακών διπλωμάτων ειδίκευσης (Μ.Sc) στη Σχολική Ψυχολογία και την Επαγγελματική Συμβουλευτική του Εθνικού & Καποδιστριακού Παν/μίου Αθηνών. Είναι κάτοχος επαγγελματικού διπλώματος ειδίκευσης στις Δεξιότητες Συμβουλευτικής (πιστοποίηση Edexcel). Έχει ολοκληρώσει εκπαίδευση στη Διδακτική Μεθοδολογία Εκπαίδευσης Εκπαιδευτών Ενηλίκων από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου.
          Η κα Δημητρίου έχει λάβει εκπαίδευση στις ‘’Ειδικές Αναπτυξιακές Διαταραχές Λόγου & Κινητικού Συντονισμού’’ (Πρόγραμμα Πρώιμης Αντιμετώπισης) από το Κέντρο Κοινοτικής Ψυχικής Υγιεινής – Υπηρεσία Παιδιών & Εφήβων Βύρωνα – Καισαριανής, που υπάγεται στην Α’ Ψυχιατρική Κλινική του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει ολοκληρώσει εκπαίδευση στο σχεδιασμό και την εφαρμογή εξατομικευμένων προγραμμάτων αποκατάστασης δεξιοτήτων μάθησης και συμπεριφοράς παιδιών κι εφήβων. Στο πλαίσιο της εκπαίδευσης και της πολυετούς εργασίας της, παρήγαγε ένα πλούσιο διδακτικό υλικό, που χρησιμοποιεί για παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας με μαθησιακές δυσκολίες σχολικού τύπου. Επιπλέον, έχει εκπαιδευτεί στο σχεδιασμό και την υλοποίηση διαθεματικών δραστηριοτήτων για τον παιδικό σταθμό και το νηπιαγωγείο.
          Έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει ένα πρόγραμμα Μentoringγια επαγγελματίες με σκοπό την πρόληψη και την αντιμετώπιση πρώιμων συμπτωμάτων επαγγελματικής εξουθένωσης (burnout) των εκπαιδευτικών, το οποίο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Ε’ Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο Προσχολικής Αγωγής.
          Η κα Δημητρίου έχει συμμετάσχει με εισηγήσεις της σε πανελλήνια συνέδρια και οι εργασίες της έχουν δημοσιευθεί στα αντίστοιχα πρακτικά. Επίσης, συμμετέχει στην Επιτροπή Κριτών του Ι.Α.Κ.Ε. για την αξιολόγηση εργασιών συνεδρίων και την συμπερίληψή τους στο βιβλίο πρακτικών.' 


          Καρυάκατζη Χρυσαυγή

          'Η κ. Καρυάκατζη Χρυσαυγή είναι Λέκτορας στο τμήμα των Παιδαγωγικών στο πρόγραμμα BSc. (Hons) Early Childhood Education/ Special Needs και Συντονίστρια Φορέων Πρακτικής Άσκησης. Είναι απόφοιτος του Τμήματος Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία (Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η) του Πανεπιστημίου Πατρών, καθώς και του Institute of Education-University of London με μεταπτυχιακές σπουδές στην εκμάθηση του γραμματισμού και στις δυσκολίες του (MA in Literacy Learning and Literacy Difficulties). Έχει εργασιακή εμπειρία στην προσχολική εκπαίδευση στο χώρο των ιδιωτικών νηπιαγωγείων, καθώς και στο χώρο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στον παιδαγωγικό τομέα. Συμμετέχει σε παιδαγωγικά συνέδρια με διαλέξεις και εργασίες, αλλά και ως κριτής εργασιών των συνεδρίων που διοργανώνει ο ΝΕΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ.'
           

Στείλε μας τα στοιχεία σου και θα επικοινωνήσουμε μαζί σου.

210.3211228 & 210.3800811
 
  • "Παρόλο που η επιχείρησή μου είναι μικρή μπόρεσα να κατανοήσω βασικές έννοιες που αφορουν τη λειτουργία της και να εφαρμόσω στην πράξη αυτά που διδάχθηκα." 

     

     Νικόλαος Σαμαρίδης, MBA Leadership & Management Development 

     
  • " The schedule was flexible; lectures were conducted in a professional approach, with adequate resources and support. The experience has been delightful with such a rich culture, warm reception and receiving all the support l needed." 

     

    Nomonde Ncube, MBA Leadership & Management Development with Accounting and Finance

     

     
  • "Παρά την 10ετή προϋπηρεσία μου, βρήκα ιδιαίτερα χρήσιμα και ενδιαφέροντα τα μαθήματα όπου είχα την ευκαιρία να μοιραστώ προσωπικές εμπειρίες με τους συμφοιτητές και τους καθηγητές μου."

     

    Άννα Ακριβίδη, MBA Leadership & Management Development with Human Resources Management

     
  • "Τα τελευταία 18 χρόνια, εργάζομαι σε ένα διεθνή τηλεπικοινωνιακό οργανισμό και ένιωσα πως είναι απαραίτητο για την επαγγελματική μου εξέλιξη να αποκτήσω μία πιστοποίηση των γνώσεων που είχα αποκομίσει, αλλά και να τις εμπλουτίσω με νέες. " 

     

     Πέτρος Γιαννακόπουλος, MBA Leadership & Management Development with Marketing 

     
  • " Εκτός από τις ακαδημαϊκές γνώσεις είχα την ευκαιρία να γνωρίσω έγκριτους επαγγελματίες από το χώρο της Ψυχολογίας και άλλων Ανθρωπιστικών επιστημών. Ολοκληρώνοντας τις σπουδές μου θεωρώ πως κατέχω πολλά εφόδια για τα πρώτα μου βήματα στο χώρο της Ψυχολογίας." 

     

    Μαρία Πινγκούλη, BSc (Hons) in Psychology