banner1
slider-shadow
Άρθρα Φοιτητών και Συνεργατών Άρθρα Φοιτητών και Συνεργατών
  • Χιούμορ το μυστικό όπλο του Promotion
    06 Μαρ

    Δημήτριος Τσολάκης

    Δεκαετία του ‘50. Ο Neil Borden διατυπώνει πρώτη φορά τον όρο «marketing mix», που περιλαμβάνει όλες τις διαδικασίες που έχουν ως στόχο, τον εντοπισμό των αναγκών και επιθυμιών των καταναλωτών, το σχεδιασμό των προϊόντων ή υπηρεσιών που ανταποκρίνονται σ’ αυτές, την προώθηση και τη διανομή τους στους καταναλωτές.

  • Βελτίωση Αποδοτικότητας: Η Περίπτωση του 401 ΓΣΝΑ, Περιοδικό Manager, ΕΕΔΕ
    19 Δεκ

    Τζακώστας Παναγιώτης

    Έχουμε συνηθίσει, είναι η αλήθεια, να θεωρούμε τον κρατικό μηχανισμό μη ανταγωνιστικό και σπάταλο.

  • Show-biz” to biz-ness
    19 Δεκ

    Δημήτριος Τσολάκης, AEGEAN COLLEGE, BSc(Hons) Business Administration, Year 2

    Ζούμε στην εποχή των μεγάλων blockbusters. Κάθε μήνα, νέες κυκλοφορίες κάνουν την πρώτη τους είσοδο στην μεγάλη οθόνη, επιδιώκοντας να ενθουσιάσουν, να συγκινήσουν, γενικά να ψυχαγωγήσουν. Ποιος άλλωστε δεν γνωρίζει την τεράστια βιομηχανία του Hollywood;

 
  • "Παρόλο που η επιχείρησή μου είναι μικρή μπόρεσα να κατανοήσω βασικές έννοιες που αφορουν τη λειτουργία της και να εφαρμόσω στην πράξη αυτά που διδάχθηκα." 

     

     Νικόλαος Σαμαρίδης, MBA Leadership & Management Development 

     
  • " The schedule was flexible; lectures were conducted in a professional approach, with adequate resources and support. The experience has been delightful with such a rich culture, warm reception and receiving all the support l needed." 

     

    Nomonde Ncube, MBA Leadership & Management Development with Accounting and Finance

     

     
  • "Παρά την 10ετή προϋπηρεσία μου, βρήκα ιδιαίτερα χρήσιμα και ενδιαφέροντα τα μαθήματα όπου είχα την ευκαιρία να μοιραστώ προσωπικές εμπειρίες με τους συμφοιτητές και τους καθηγητές μου."

     

    Άννα Ακριβίδη, MBA Leadership & Management Development with Human Resources Management

     
  • "Τα τελευταία 18 χρόνια, εργάζομαι σε ένα διεθνή τηλεπικοινωνιακό οργανισμό και ένιωσα πως είναι απαραίτητο για την επαγγελματική μου εξέλιξη να αποκτήσω μία πιστοποίηση των γνώσεων που είχα αποκομίσει, αλλά και να τις εμπλουτίσω με νέες. " 

     

     Πέτρος Γιαννακόπουλος, MBA Leadership & Management Development with Marketing 

     
  • " Εκτός από τις ακαδημαϊκές γνώσεις είχα την ευκαιρία να γνωρίσω έγκριτους επαγγελματίες από το χώρο της Ψυχολογίας και άλλων Ανθρωπιστικών επιστημών. Ολοκληρώνοντας τις σπουδές μου θεωρώ πως κατέχω πολλά εφόδια για τα πρώτα μου βήματα στο χώρο της Ψυχολογίας." 

     

    Μαρία Πινγκούλη, BSc (Hons) in Psychology