slider-shadow
        • Το Bsc (Hons) Hotel Facilities Management που προσφέρει το Aegean College είναι ένα τριετές πρόγραμμα σπουδών, που σκοπό έχει να εφοδιάσει τους σπουδαστές με γερές βάσεις στα θέματα διοίκησης ξενοδοχειακών επιχειρήσεων και τουριστικών οργανισμών.

          Το πρόγραμμα BSc (Hons) Hotel Facilities Management συνδυάζει την θεωρία με την πρακτική. Οι απόφοιτοι, μετά το τέλος της φοίτησής τους, γνωρίζουν να διοικούν ξενοδοχειακές μονάδες, χώρους μαζικής εστίασης και εστιατόρια. Ταυτόχρονα, κατέχουν τις πρακτικές διοργάνωσης συνεδρίων και μεγάλων εκδηλώσεων.

          Το BSc (Hons) Hotel Facilities Management επικεντρώνεται στην ελληνική τουριστική βιομηχανία, υιοθετώντας, παράλληλα, αξίες και πρακτικές και από τον διεθνή χώρο.

        • Τίτλος προγράμματος

          BSc (Hons) Hotel Facilities Management
          BSc (Hons) στη Διοίκηση Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων

          Διάρκεια προγράμματος

          3 έτη

          Γλώσσα διδασκαλίας

          Ελληνικά /Αγγλικά

          Όροι εγγραφής στο πρόγραμμα

          Απολυτήριο Λυκείου ή αντίστοιχος τίτλος
          6.0 IELTS score, 570 TOEFL score (μόνο για αγγλόφωνα προγράμματα)

          Συνέχεια σπουδών

          Σε προγράμματα μεταπτυχιακού επιπέδου (Master) στην Ελλάδα ή διεθνώς

        • Το Aegean College προσφέρει σε όλους τους σπουδαστές δωρεάν μαθήματα εκμάθησης αγγλικής γλώσσας και χρήσης ηλεκτρονικών υπολογιστών.
        • Μαθήματα 1ου Έτους

          Λογιστική της Διοίκησης Επιχειρήσεων (Business Accounting)
          Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ (Introduction to Marketing)
          Το Ανθρώπινο Δυναμικό στις Επιχειρήσεις (People in Organisations)
          Ανάπτυξη Ακαδημαϊκών Δεξιοτήτων (Developing Graduate Skills)
          Εισαγωγή στη Λειτουργία Ξενοδοχείου και Τμήματος F&B (Introduction to Hotel, Food and Beverage Operations)
          Εξυπηρέτηση Πελατών στις Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις (Guest Service in the Hotel Industry)
        • Μαθήματα 2ου Έτους

          Συμπεριφορά Καταναλωτή (Consumer Behaviour)
          Διαχείριση Ξενοδοχειακών Μονάδων (Managing Hotel Facilities)
          Διαχείριση Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων (Managing Hotel Operations)
          Επαγγελματική και Προσωπική Ανάπτυξη (Professional and Personal Development)
          Λογιστική Διοίκηση (Management Accounting)
          Ανάπτυξη Αειφόρων Επιχειρήσεων (Developing Sustainable Enterprise)
        • Μαθήματα 3ου Έτους

          Διερεύνηση και Μελέτη Στρατηγικών (Exploring Strategy)
          Ατομική Εργασία / Μελέτη στη Διοίκηση Ξενοδοχειακών Μονάδων (Final Year Project in Hotel Management)
          Διαχείριση Ξενοδοχειακών Δραστηριοτήτων και Έργων (Hotel Event Management Project)
          Διεθνείς Επιχειρήσεις (International Business)
          Ηθική των Επιχειρήσεων (Business Ethics)
          Διοίκηση Υπηρεσιών (Service Management)
        • Το Aegean College διαθέτει κτιριακές εγκαταστάσεις που διασφαλίζουν την άρτια εκτέλεση του εκπαιδευτικού έργου.Τα εργαστήρια, η βιβλιοθήκη, το αναγνωστήριο και οι αίθουσες διδασκαλίας καλύπτουν τις ανάγκες των σπουδαστών και του ακαδημαϊκού προσωπικού και παρέχουν ιδανικές συνθήκες ακαδημαϊκής και επαγγελματικής κατάρτισης. Στα εργαστήρια Ηλεκτρονικών Υπολογιστών παρέχεται δωρεάν απεριόριστη πρόσβαση στο Διαδίκτυο, ενώ προβλέπεται και ασύρματο δίκτυο (Wi-Fi) εντός των εγκαταστάσεων του Κολεγίου. Στο Κολέγιο λειτουργεί Εκπαιδευτικό Portal, στο οποίο οι σπουδαστές αποκτούν πρόσβαση με χρήση προσωπικού κωδικού. Με το Portal οι σπουδαστές έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν την ύλη των μαθημάτων, να διαβάζουν και να ενημερώνονται για όλες τις παραδόσεις των καθηγητών τους (υπό τη μορφή σημειώσεων), να επικοινωνούν μαζί τους, να συμμετέχουν στο forum του Κολεγίου και να ενημερώνονται για τις ανακοινώσεις της Γραμματείας, καθώς και για διάφορα θέματα που αφορούν τις σπουδές τους.

        • Οι απόφοιτοι του Aegean College κάτοχοι πτυχίου BSc (Hons) Hotel Facilities Management αποτελούν πλεονέκτημα για τις ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις, καθώς είναι άριστα προετοιμασμένοι να αναλάβουν ευθύνες σε όλους τους τομείς της επιχείρησης ή ενός οργανισμού τόσο στον Ιδιωτικό όσο και στον Δημόσιο Τομέα.


      • Σταυρούλα Γουρδομιχάλη, HNDs Programme Director, Programme Director of BSc (Hons) in Business Administration & BSc (Hons) in Hotel Facilities Management , Lecturer, Internal Verifier

        'Η Σταυρούλα Γουρδομιχάλη, έχει σπουδάσει πληροφορική και έχει κάνει μεταπτυχιακό στη διοίκηση επιχειρήσεων. Δουλεύει για τον όμιλο του Ομήρου 12 χρόνια ως καθηγήτρια στο Ι.Ι.Ε.Κ και στο Κολλέγιο. Από το 2008 είναι υπεύθυνη για τον τομέα σπουδών της Διοίκησης Επιχειρήσεων και από το 2012 για τον τομέα των Τουριστικών Επαγγελμάτων σε προπτυχιακό επίπεδο. Αναλαμβάνει να εξασφαλίσει τη σωστή διεξαγωγή των μαθημάτων σύμφωνα με τις οδηγίες των συνεργαζόμενων φορέων και πανεπιστήμιων. Βασική της μέριμνα είναι η σωστή απόδοση τόσο των καθηγητών όσο και των σπουδαστών καθώς και η πλήρης ικανοποίησή τους από το πρόγραμμα σπουδών τους.
        Ανάμεσα στο πλήθος μαθημάτων που έχει διδάξει είναι η στρατηγική επιχειρήσεων, το μάρκετινγκ, η διαφήμιση και προώθηση, καθώς και αγγλική ορολογία υπολογιστών και διοίκησης επιχειρήσεων.
        Παράλλληλα με αυτό συμμετέχει ενεργά στη διεξαγωγή σεμιναρίων στον όμιλο και αναλαμβάνει την καθοδήγηση των μεταπτυχιακών σπουδαστών στις πτυχιακές τους.'
        Συνδεθείτε μαζί της στο LinkedIn: gr.linkedin.com/pub/stavroula-gourdomichali/33/72/585/
        Email: s.gourdomichali@omiros.gr
         


        Μιχάλης Ζερβός, Lecturer at BSc (Hons) in Business Administration & BSc (Hons) in Hotel Facilities Management programmes

        'Ο Μιχάλης Ζερβός είναι απόφοιτος του ΑΤΕΙ Αθηνών του τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης και παράλληλα κάτοχος BSc in Χρηματοοικονομικών και Λογιστικής του Deree – The American College of Greece. Επίσης, είναι κάτοχος δύο μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών με τον πρώτο να είναι στην Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA) από το ALBA Graduate Business School και τον δεύτερο στα Χρηματοοικονομικά και την Τραπεζική Διοικητική (MSc in Finance and Banking) από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Ετοιμάζεται να ξεκινήσει την διδακτορική του διατριβή στα Χρηματοοικονομικά (PhD in Finance) στο Πανεπιστήμιο Πειραιά.
        Η δραστηριοποίηση του επαγγελματικά ξεκινά το 2005 και αφορά στο χώρο των επιχειρήσεων, είτε ως μέλος της ομάδας management, είτε ως σύμβουλος και στον τραπεζικό χώρο, ενώ από το 2014 διδάσκει σε διάφορα ιδιωτικά Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ) και Κολέγια σε ειδικότητες που έχουν σχέση με την διοίκηση επιχειρήσεων, την λογιστική, τα χρηματοοικονομικά και τα οικονομικά.'
        Email: m.zervos@aegeancollege.gr
         


        Όλγα Δαλακούρα, BSc (Hons) Hotel Facilities Management, Lecturer, Internal Verifier

        'Η Όλγα Δαλακούρα αποφοίτησε από το Ανώτατο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλίας το 2003 όπου και έλαβε το πτυχίο της στο γνωστικό αντικείμενο της Διοίκησης Επιχειρήσεων. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στον Σχεδιασμό, τη Διοίκηση και την Πολιτική του Τουρισμού από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Επίσης, ολοκλήρωσε με επιτυχία το πρόγραμμα εκπαίδευσης εκπαιδευτών ενηλίκων για τα Κέντρα Δια Βίου Μάθησης και έλαβε εκπαιδευτική πιστοποίηση από τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.).
        Η Όλγα, στις αρχές της επαγγελματικής της σταδιοδρομίας εργάστηκε στον τομέα του τουρισμού και της οργάνωσης εκδηλώσεων σε εταιρίες και οργανισμούς όπως ο Οργανισμός Τουριστικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Ο.Τ.Ε.Κ.), ο Φορέας Διαχείρισης Εθνικού Δρυμού Πάρνηθας και ο Όμιλος Αντέννα, σε διάφορες διοικητικές θέσεις. Επίσης, εργάστηκε ως deputy venue manager στην Ο.Ε.Ο.Α. ΑΘΗΝΑ 2004 στον τομέα τροφίμων και ποτών. Από το 2011, απασχολείται ως εκπαιδεύτρια τουριστικών ειδικοτήτων σε ιδιωτικά Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης και Κολλέγια ενώ παράλληλα είναι εξετάστρια πρακτικού μέρους των εξετάσεων Πιστοποίησης Επαγγελματιών.
        Εκτός από την ενασχόληση της με την διδασκαλία, προσφέρει συμβουλευτικές υπηρεσίες σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές σχετικά με δοκίμια που σχετίζονται με τον τουρισμό. Μιλά αγγλικά και γαλλικά.'
         

Στείλε μας τα στοιχεία σου και θα επικοινωνήσουμε μαζί σου.

210.3211228 & 210.3800811
 
  • "Παρόλο που η επιχείρησή μου είναι μικρή μπόρεσα να κατανοήσω βασικές έννοιες που αφορουν τη λειτουργία της και να εφαρμόσω στην πράξη αυτά που διδάχθηκα." 

     

     Νικόλαος Σαμαρίδης, MBA Leadership & Management Development 

     
  • " The schedule was flexible; lectures were conducted in a professional approach, with adequate resources and support. The experience has been delightful with such a rich culture, warm reception and receiving all the support l needed." 

     

    Nomonde Ncube, MBA Leadership & Management Development with Accounting and Finance

     

     
  • "Παρά την 10ετή προϋπηρεσία μου, βρήκα ιδιαίτερα χρήσιμα και ενδιαφέροντα τα μαθήματα όπου είχα την ευκαιρία να μοιραστώ προσωπικές εμπειρίες με τους συμφοιτητές και τους καθηγητές μου."

     

    Άννα Ακριβίδη, MBA Leadership & Management Development with Human Resources Management

     
  • "Τα τελευταία 18 χρόνια, εργάζομαι σε ένα διεθνή τηλεπικοινωνιακό οργανισμό και ένιωσα πως είναι απαραίτητο για την επαγγελματική μου εξέλιξη να αποκτήσω μία πιστοποίηση των γνώσεων που είχα αποκομίσει, αλλά και να τις εμπλουτίσω με νέες. " 

     

     Πέτρος Γιαννακόπουλος, MBA Leadership & Management Development with Marketing 

     
  • " Εκτός από τις ακαδημαϊκές γνώσεις είχα την ευκαιρία να γνωρίσω έγκριτους επαγγελματίες από το χώρο της Ψυχολογίας και άλλων Ανθρωπιστικών επιστημών. Ολοκληρώνοντας τις σπουδές μου θεωρώ πως κατέχω πολλά εφόδια για τα πρώτα μου βήματα στο χώρο της Ψυχολογίας." 

     

    Μαρία Πινγκούλη, BSc (Hons) in Psychology