Το τμήμα Βιοϊατρικής Επιστήμης της Σχολής Βιοεπιστημών του Aegean College συμμετείχε με επιτυχία στο 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Βιοϊατρικών Εργαστηριακών Επιστημών, που πραγματοποιήθηκε στο Πολεμικό Μουσείο Αθηνών, από τις 13 έως τις 16 Ιουνίου 2024. Το τμήμα Βιοϊατρικής Επιστήμης εκπροσωπήθηκε από τέσσερις καθηγητές, σημειώνοντας την πρώτη συμμετοχή του τμήματος σε συνέδριο με δύο ομιλίες και δύο αναρτημένες ανακοινώσεις.
Συγκεκριμένα, η επικεφαλής του τμήματος Ειρήνη Κωστέτσου, Βιοϊατρικός Επιστήμονας και ο καθηγητής Ανδρέας Μεϊντανόπουλος, Ιατρός, παρουσίασαν δύο σημαντικές ομιλίες, οι οποίες έλαβαν πολύ θετικά σχόλια από τα προεδρεία. Η κα Κωστέτσου ανέλυσε την τεχνολογία PCR στη διάγνωση και πρόγνωση των αιματολογικών νεοπλασιών και ο κ. Μεϊντανόπουλος, από την πλευρά του, εστίασε σε ένα πιο κλινικό θέμα το οποίο αφορούσε τις νεότερες κατευθυντήριες οδηγίες στην διαχείριση της εν τω βάθει φλεβοθρόμβωσης.
Επιπλέον, εγκρίθηκαν από την Επιστημονική Επιτροπή του Συνεδρίου δύο αναρτημένες ανακοινώσεις (e–posters). Η πρώτη ανακοίνωση, με τίτλο «Η διεπιστημονικότητα στη διδακτική των Βιοϊατρικών Επιστημών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση», δημιουργήθηκε με τη συνεργασία των Καθηγητών Χημείας και Βιοστατιστικής, Μαρίας Χρηστάκου και Κωνσταντίνου Κατσά αντίστοιχα. Η δεύτερη ήταν αποτέλεσμα της συνεργασίας της κας Κωστέτσου, του κ. Μεϊντανόπουλου και της φοιτήτριας Ανθής Κατσούρα και αφορούσε στην «Πρωτεΐνη S100B και η χρήση της ως βιοδείκτη». Ιδιαίτερα αξιοσημείωτη είναι η συμμετοχή της δευτεροετούς φοιτήτριας της Σχολής, καθώς αναδεικνύει την αφοσίωση του Κολλεγίου μας στην παροχή υψηλού επιπέδου εκπαίδευσης και στην ενθάρρυνση της ενεργού συμμετοχής των φοιτητών μας στην ερευνητική διαδικασία.
Η συμμετοχή του Aegean College στο Συνέδριο, με ομιλίες και αναρτημένες ανακοινώσεις, αναδεικνύει την ποιότητα του εκπαιδευτικού έργου και τη διασύνδεση με την επιστημονική κοινότητα. Το Κολλέγιο θα συνεχίσει να υποστηρίζει και να ενθαρρύνει την ακαδημαϊκή και ερευνητική δραστηριότητα των καθηγητών και των φοιτητών του, με στόχο την παροχή υψηλής ποιότητας εκπαίδευσης και την προώθηση της επιστημονικής γνώσης.