Η Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών του Aegean College προσφέρει ένα Διδακτορικό στην Ψυχολογία σε συνεργασία με το University of Essex.

Logo University of Essex

Το πρόγραμμα σπουδών προωθεί την εξειδικευμένη έρευνα στην επιστήμη της Ψυχολογίας.

Απόφοιτοι και επαγγελματίες στον τομέα της Ψυχολογίας ή σε άλλους συναφείς τομείς επιδιώκουν να ολοκληρώσουν ένα διδακτορικό πρόγραμμα προκειμένου να βελτιώσουν τα προσόντα και τις γνώσεις τους, να αναπτύξουν τις ερευνητικές τους δεξιότητες και να συνεχίσουν την επαγγελματική τους ανάπτυξη.

Βασικός στόχος του διδακτορικού προγράμματος στην Ψυχολογία είναι να προσφέρει στους φοιτητές όλες τις γνώσεις και πρακτικές δεξιότητες που είναι απαραίτητες για τον σχεδιασμό και τη διεξαγωγή έρευνας στην επιστήμη της Ψυχολογίας με θεραπευόμενους, ασθενείς, ομάδες, ειδικούς πληθυσμούς ή/και οργανισμούς.

Μετά την ολοκλήρωση του διδακτορικού ο απόφοιτος θα έχει αναπτύξει δια βίου επαγγελματικές δεξιότητες όπως η δικτύωση, η ομαδική εργασία, η κριτική σκέψη, οι επικοινωνιακές δεξιότητες, η προσωπική αποτελεσματικότητα καθώς και η διαχείριση της σταδιοδρομίας.

Η δομή του διδακτορικού προγράμματος έχει σχεδιαστεί με τρόπο ώστε να προάγει την αριστεία της επιστημονικής έρευνας.

Οι φοιτητές έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν για τις σύγχρονες εξελίξεις στον τομέα της Ψυχολογίας και να αναπτύξουν δεξιότητες που θα τους βοηθήσουν στην επαγγελματική τους ζωή ως Ψυχολόγοι, ως επαγγελματίες συναφών κλάδων ή στην ακαδημαϊκή τους σταδιοδρομία.

Το πρόγραμμα συμπεριλαμβάνει υποχρεωτικά σεμινάρια που στοχεύουν στην προετοιμασία του φοιτητή για τη διεξαγωγή της διδακτορικής έρευνας, σύμφωνα με τα σύγχρονα ερευνητικά πρότυπα.

Τα ερευνητικά πεδία του διδακτορικού περιλαμβάνουν ενδεικτικά τους ακόλουθους τομείς:

  • Σχολική ψυχολογία
  • Κλινική ψυχολογία
  • Εφαρμογή της Γνωστικής Συμπεριφορικής Θεραπείας σε παιδιά ή/και ενήλικες
  • Αναπτυξιακή νευροψυχολογία
  • Νευροψυχολογία σε ενήλικες
  • Ψυχική υγεία
  • Περιγεννητική ψυχική υγεία
  • Ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
  • Μαθησιακές διαταραχές
  • Νέες τεχνολογίες στη διδασκαλία και ο αντίκτυπός τους στην ψυχολογία της μάθησης
  • Ηλεκτρονική μάθηση και αναπτυξιακή ψυχολογία
  • Δια βίου μάθηση και ψυχολογία
  • Ιατροδικαστική ψυχολογία
  • Ψυχική υγεία και ιατροδικαστική ψυχολογία
  • Οργανωτική/επαγγελματική ψυχολογία
  • Ψυχολογία και ηγεσία

  • Το διδακτορικό πρόγραμμα προσφέρεται σε συνεργασία με το University of Essex, το οποίο βρίσκεται ανάμεσα στα 301-350 Καλύτερα Πανεπιστήμια Παγκοσμίως (THE WUR).
  • #27 στην κατάταξη Βρετανικών Πανεπιστημίων σε συνεργασία με Ελληνικά Ιδιωτικά Κολλέγια (Complete University Guide).
  • Δυνατότητα έρευνας στο BioSensors SmartLab, το state-of-the-art Εργαστήριο Τεχνητής Νοημοσύνης του Κολλεγίου.
  • Συνεργασία με το εργαστήριο ψυχομετρίας του Wilhelm Wundt και την εσωτερική κλινική του Albert Ellis.
  • Διεπιστημονική προσέγγιση της Σχολής Ψυχολογίας (σε συνεργασία με άλλα τμήματα, όπως της Εκπαίδευσης, της Κλινικής Λογοθεραπείας, της Εργοθεραπείας, των Επιχειρήσεων, της Πληροφορικής κ.ά.)
  • Συνεργασία με διακεκριμένους επιστήμονες και επαγγελματίες του κλάδου της ψυχικής υγείας.

Η χρονική διάρκεια για την απόκτηση του Διδακτορικού είναι τρία (3) έτη (full-time) και πέντε (5) έτη (part-time) από την ημερομηνία έναρξης.

Το πρόγραμμα συμπεριλαμβάνει υποχρεωτικά σεμινάρια που στοχεύουν στην προετοιμασία του διδακτορικού φοιτητή για τη διεξαγωγή διδακτορικής έρευνας, σύμφωνα με τα σύγχρονα ερευνητικά πρότυπα.

 

  • Δεξιότητες ανάπτυξης, διαχείρισης και δημοσιοποίησης της Έρευνας (Research Development, Management & Dissemination Skills).
    • Οι υποψήφιοι διδάκτορες αποκτούν γνώσεις για τον σχεδιασμό του ερευνητικού έργου και αναπτύσσουν δεξιότητες για τη διάδοση του στην ακαδημαϊκή κοινότητα.
  • Εκπαίδευση στη χρήση του εξοπλισμού του BioSensors SmartLab (BioSensors SmartLab Tools Training)
    • Oι φοιτητές θα έχουν στη διάθεσή τους και το Biosensors SmartLab, ένα ερευνητικό εργαστήριο με στόχο τη διευκόλυνση της έρευνας σε διάφορους τομείς. Συμπεριλάβει μεταξύ άλλων: Eye tracking, GSR -Galvanic Skin Response, Facial Expression Analysis, EEG (Electroencelography), EMG &ECG.
  • Μεθοδολογία Έρευνας (Research Methodology).
    • Οι φοιτητές εξοικειώνονται με προχωρημένες έννοιες στις προσεγγίσεις ποιοτικής και ποσοτικής ανάλυσης δεδομένων στην έρευνα τους.
  • Σύνθετες Δεξιότητες Ανάλυσης Δεδομένων και Στατιστικής (Advanced Data Analysis & Statistics Skills).
    • Οι φοιτητές γνωρίζουν εργαλεία ανάλυσης δεδομένων ποσοτικών και ποιοτικών.
  • Πρόταση Διπλωματικής Εργασίας (Thesis Proposal).
    • Οι υποψήφιοι διδάκτορες εμβαθύνουν στη διαδικασία διατύπωσης και συγγραφής της ερευνητικής πρότασης. Λαμβάνουν υποστήριξη που περιλαμβάνει τουλάχιστον 36 ώρες ατομικών συναντήσεων κατά το έτος με τον επιβλέποντα καθηγητή.

  • Διδακτορική Διατριβή (Doctoral Thesis).
    • Ο υποψήφιος διδάκτωρ υλοποιεί το ερευνητικό του έργο το οποίο θα βασίζεται στην πρόταση διπλωματικής εργασίας που υποβλήθηκε στο 1ο εξάμηνο του 2ου έτους.

Η διαδικασία υποβολής αιτήσεων ξεκινά με την εκδήλωση ενδιαφέροντος από τον υποψήφιο για έρευνα σε διδακτορικό επίπεδο.

Οι ενδιαφερόμενοι οφείλουν να στείλουν ηλεκτρονικά:

  • Ερευνητική πρόταση.
  • Βιογραφικό σημείωμα.
  • Δύο συστατικές επιστολές.
  • Αντίγραφα τίτλων σπουδών, συμπεριλαμβανομένου μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών.

Ο υποψήφιος φοιτητής μπορεί να κληθεί σε συνέντευξη με σκοπό να διαπιστωθεί η δυνατότητα ανάληψης και διεξαγωγής διδακτορικής έρευνας και να διευκολυνθεί η διαδικασία επιλογής επιβλέποντα καθηγητή.

Δρ. Φανή Νασίκα

Λογοθεραπεύτρια, PhD
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εριφύλλη Τσιρέμπολου
Εριφύλλη Τσιρέμπολου

Δρ. Εριφύλλη Τσιρέμπολου

PhD, Senior Lecturer, Programme Director MSc στη Σχολική Ψυχολογία, MSc Early Childhood Education (with SN), MSc Νευροψυχολογίας & Γνωσιακής Νευροεπιστήμης
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Aristotelis
Aristotelis

Δρ. Κοΐνης Αριστοτέλης

Clinical Psychologist PhD, Cognitive Therapy Training, Programme Director, MSc Systemic Psychotherapy, MSc Forensic Psychology, MSc Perinatal Mental Health, Senior Lecturer
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
drfiste
drfiste

Δρ. Μαρκέλλα Φιστέ

MSc, PhD, Lecturer, Programme Director MSc CBT with Counselling Skills
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Καλαμάρας Δημήτριος
Καλαμάρας Δημήτριος

Δρ. Δημήτριος Καλαμάρας

Διδάκτωρ Κοινωνικής Στατιστικής
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Spei
Spei

Δρ. Φοίβη Σπέη

PhD, Programme Director BSc (Hons) Occupational Therapy & PL BSc (Hons) Psychology Science
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αθανάσιος Παπακώστας
Αθανάσιος Παπακώστας

Δρ Αθανάσιος Παπακώστας

Φιλόλογος, PhDc
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δρ Πάτρα Βλαχοπάνου
Δρ Πάτρα Βλαχοπάνου

Δρ Πάτρα Βλαχοπάνου

PhD
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δρ Γιάννης Παξινός
Δρ Γιάννης Παξινός

Δρ. Γιάννης Παξινός

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ελένη Λευκοπούλου - Aegean College
Ελένη Λευκοπούλου - Aegean College

Ελένη Λευκοπούλου

MSc, Lecturer
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Οι κάτοχοι Διδακτορικού (PhD) στην Ψυχολογία αφενός είναι εξειδικευμένοι επιστήμονες στο ερευνητικό αντικείμενο που έχουν επιλέξει, αφετέρου έχουν αποκτήσει μία σειρά δεξιοτήτων και ικανοτήτων με μεγάλο αντίκτυπο στην ελληνική και διεθνή αγορά εργασίας.

Τα προγράμματα Ψυχολογίας τόσο σε προπτυχιακό όσο και σε μεταπτυχιακό επίπεδο, που προσφέρονται στο Aegean College, αναγνωρίζονται μέσω ΑΤΕEΝ.

  • H επίδραση της προκαλούμενης σωματικής δυσαρέσκειας στην προδιάθεση προσοχής με το σώμα: μία πειραματική έρευνα.
  • Η χρησιμότητα της σχολικής επαναφοίτησης στο Νηπιαγωγείο.
  • Does alcohol use affect anxiety and loneliness among Greek adults?
  • Μικροεπιθετικότητα, Ενσυναίσθηση και Θεραπευτική Συμμαχία στις Ψυχοδυναμικές Ψυχαναλυτικές Προσεγγίσεις.
  • Η εμπειρία του τοκετού: μαιευτικοί και ψυχολογικοί λόγοι στις πρωτότοκες Ελληνίδες γυναίκες που επηρεάζουν την έκβαση του τοκετού.
  • Διερεύνηση των απόψεων των σχολικών Ψυχολόγων, ως προς τον ρόλο τους, την εργασιακή τους ταυτότητα και τη σχέση τους με τους εκπαιδευτικούς, στα δημόσια Ελληνικά σχολεία.
  • Διερεύνηση της Επίδρασης των Κοινοτικών Παραγόντων στην Ψυχική Υγεία του Ελληνικού Πληθυσμού.
  • Η Συμβολή της Γνωσιακής-Συμπεριφορικής Ψυχοθεραπείας (CBT) με στοιχεία Συμβουλευτικής σε Εφήβους και Ενήλικες με ΜΚΔ λόγω Μητρικής Συναισθηματικής Κακοποίησης κατά την παιδική τους ηλικία.
  • Συσχέτιση επαγγελματικής εξουθένωσης (Burnout) με διατροφική συμπεριφορά και δείκτη μάζας σώματος σε διαιτολόγους και διαιτώμενους. Πώς η διατροφική γνώση επηρεάζει τη σχέση αυτή;
  • Θεραπεία εικονικής πραγματικότητας στις φοβίες (Αγοραφοβία, Κοινωνική φοβία και Κλειστοφοβία ).
  • Ψυχολογική Ετοιμότητα για τη Διαχείριση του Τραύματος λόγω Πυρκαγιάς.