Το BSc (Hons) Tourism and Hospitality Management (Customer Experience and Wellness Management) είναι ένα προπτυχιακό τουριστικών σπουδών εξειδικευμένο στην παροχή υπηρεσιών ευεξίας και στην εμπειρία των πελατών. Το πρόγραμμα προσφέρεται σε συνεργασία με το University of Essex.
Το BSc (Hons) στον Τουρισμό Εμπειρίας και Ευεξίας είναι ένα τριετές πρόγραμμα σπουδών εξειδικευμένο στις νέες τάσεις του τουριστικού τομέα και ειδικότερα στην εμπειρία των πελατών και στην παροχή υπηρεσιών ευεξίας στις μονάδες φιλοξενίας.
Κατά το πρώτο έτος οι φοιτητές παρακολουθούν μαθήματα κορμού, ενώ από το 2ο έτος επιλέγουν τα μαθήματα της κατεύθυνσης Customer Experience & Wellness Management ανάμεσα από πέντε σύγχρονες διαφορετικές ακαδημαϊκές κατευθύνσεις:
- Γενική Κατεύθυνση (General Pathway).
- Διοίκηση Ξενοδοχειακών Μονάδων (Hotel Management).
- Διεθνής Διοίκηση Τουρισμού (International Tourism Management).
- Διεθνής Διοίκηση Εκδηλώσεων (International Event Management).
- Διοίκηση Εμπειρίας Πελατών και Χώρων Ευεξίας (Customer Experience & Wellness Management).
Το πεδίο της Εμπειρίας Πελατών (Customer Experience, CX) εξελίσσεται σε έναν από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους και πιο απαιτητικούς τομείς στον διεθνή τουρισμό. Οι επιχειρήσεις φιλοξενίας και οι τουριστικές εταιρείες αναπτύσσουν τον επονομαζόμενο τουρισμό εμπειρίας στοχεύοντας -μέσω της διαφοροποίησης- στη δέσμευση των επισκεπτών τους και στη διεύρυνση της πελατειακής τους βάσης.
Η βιωματική προσέγγιση στις υπηρεσίες του τουρισμού γνωρίζει τεράστιες προοπτικές ανάπτυξης. Η κατεύθυνση Customer Experience & Wellness Management εστιάζει στη δημιουργία και τη διαχείριση εμπειρίας, καθώς και στην ανάπτυξη καινοτόμων υπηρεσιών ευεξίας.
Οι φοιτητές έχουν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα αμειβόμενης πρακτικής άσκησης σε συνεργασία με τον ξενοδοχειακό όμιλο Domes Resort, με παρουσία σε αρκετά σημεία ανά την Ελλάδα.
- Εξειδίκευση στο next big thing του Τουρισμού, την Εμπειρία και την Ευεξία!
- Εργαλεία επιστημονικής ανάλυσης της εμπειρίας σε ποσοτικό και ποιοτικό επίπεδο.
- Αμειβόμενη Πρακτική Άσκηση, από το 1ο έτος φοίτησης, στο Domes Resorts, έναν από τους μεγαλύτερους ξενοδοχειακούς ομίλους στην Ελλάδα.
- Δικτύωση φοιτητών με περισσότερες από 200 επιχειρήσεις από τον κλάδο του Τουρισμού και των Ξενοδοχείων.
- Εκπαιδευτικές επισκέψεις, ομιλίες στελεχών και παρουσιάσεις.
- Ημέρες Καριέρας.
- Ελληνόφωνο πρόγραμμα σχεδιασμένο με διεθνείς προδιαγραφές.
- Πτυχίο από το κορυφαίο Πανεπιστήμιο του Essex.
- Δωρεάν μαθήματα αγγλικής γλώσσας και μιας δεύτερης ξένης γλώσσας.
- Το προπτυχιακό πρόγραμμα Διοίκησης Τουρισμού Εμπειρίας και Ευεξίας προσφέρεται στην Αθήνα, τον Πειραιά, τη Λάρισα και τη Θεσσαλονίκη.
- Δυνατότητα έρευνας στο BioSensors SmartLab, το state-of-the-art Εργαστήριο Τεχνητής Νοημοσύνης του Κολλεγίου.
Το BSc (Hons) Tourism and Hospitality Management (Customer Experience & Wellness Management), είναι ένα τριετές προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών με ειδίκευση στον τουρισμό εμπειρίας και ευεξίας.
- Ανάπτυξη Ακαδημαϊκών Δεξιοτήτων (Developing Graduate Skills).
- Εισαγωγή στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (Introduction to Management Science).
- Εισαγωγή στις Επιχειρήσεις Ξενοδοχείων, Τροφίμων και Ποτών (Introduction to Hotel, Food and Beverage Operations).
- Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ (Introduction to Marketing).
- Χρηματοοικονομική Λογιστική (Financial Accounting).
- Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (Human Resources Management).
Μαθήματα κορμού
- Εξυπηρέτηση Πελατών στις Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις και στον Τουρισμό (Guest Services in the Hotel and Tourism Industry).
- Συμπεριφορά Καταναλωτή (Consumer Behaviour).
- Διοίκηση Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων (Managing Hotel Operations).
- Η Βιομηχανία Φιλοξενίας και Τουρισμού (Τhe Hospitality and Tourism Industry).
- Ψηφιακό Μάρκετινγκ στην Φιλοξενία και Τουρισμό (Digital Marketing for Hospitality and Tourism).
Μαθήματα Κατεύθυνσης
- Εισαγωγή στη Σχέση Πελατών και τη Διοίκηση Εμπειριών (Introduction to Customer Relationship and Experience Management).
Μαθήματα κορμού
- Διπλωματική Εργασία (Dissertation).
- Ηθική των Επιχειρήσεων (Business Ethics).
- Στρατηγική Διοίκηση (Strategic Management).
Μαθήματα Κατεύθυνσης
- Διοίκηση και Ανάλυση Εμπειρίας Πελατών (Customer Experience Management & Analytics)
- Δημιουργικότητα και Καινοτομία στην Εμπειρία των Πελατών και στη Διαχείριση Ευεξίας (Creativity and Innovation in Customer Experience and Wellness Management).
Μιχάλης Ζερβός
Σταυρούλα Γουρδομιχάλη
Μάρκος Κομνηνάκης
Δρ. Κωνσταντίνος Παραράς
Οι απόφοιτοι του BSc (Hons) Tourism and Hospitality Management (Customer Experience & Wellness Management) μπορούν να εργαστούν σε:
- τουριστικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
- συνεδριακό τουρισμό.
- Κέντρα Ευεξίας σε μονάδες φιλοξενίας.
- Ανάπτυξη προγραμμάτων τουριστικής εμπειρίας.
- υπηρεσίες θεματικού τουρισμού.
- μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες.