Το BSc (Hons) Tourism and Hospitality Management (International Tourism Management) είναι ένα πολυδιάστατο πρόγραμμα στις τουριστικές σπουδές με εξειδίκευση στον διεθνή τουρισμό, που προσφέρεται σε συνεργασία με το University of Essex.
Το Bachelor in International Tourism Management είναι ένα τριετές πρόγραμμα σπουδών εξειδικευμένο στον διεθνή τουρισμό και στο παγκοσμιοποιημένο τουριστικό προϊόν.
Κατά το πρώτο έτος οι φοιτητές παρακολουθούν μαθήματα κορμού, ενώ από το 2ο έτος επιλέγουν τα μαθήματα της κατεύθυνσης International Tourism Management ανάμεσα από πέντε σύγχρονες διαφορετικές ακαδημαϊκές κατευθύνσεις:
- Γενική Κατεύθυνση (General Pathway).
- Διοίκηση Ξενοδοχειακών Μονάδων (Hotel Management).
- Διεθνής Διοίκηση Τουρισμού (International Tourism Management).
- Διεθνής Διοίκηση Εκδηλώσεων (International Event Management).
- Διοίκηση Εμπειρίας Πελατών και Χώρων Ευεξίας (Customer Experience & Wellness Management).
Το πρόγραμμα σπουδών εστιάζει στις γνώσεις που απαιτούνται από στελέχη που ακολουθούν διεθνή σταδιοδρομία στον τουρισμό, αλλά και στην ανταγωνιστικότητα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος με όρους βιωσιμότητας σε ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον.
Με την ολοκλήρωση του 1ου έτος σπουδών, οι φοιτητές έχουν δικαίωμα συμμετοχής στο πρόγραμμα αμειβόμενης πρακτικής άσκησης σε συνεργασία με τον ξενοδοχειακό όμιλο Domes Resort.
Μεταξύ άλλων, οι φοιτητές της κατεύθυνσης εξοικειώνονται με τις προκλήσεις και τις κρίσεις που αντιμετωπίζει ο τουριστικός κλάδος διεθνώς και με το διεθνές τουριστικό μάρκετινγκ.
- Εξειδίκευση στο διεθνές τουριστικό προϊόν.
- Δικτύωση φοιτητών με περισσότερες από 200 επιχειρήσεις από τον κλάδο του Τουρισμού και των Ξενοδοχείων.
- Αμειβόμενη Πρακτική Άσκηση, από το 1ο έτος φοίτησης, στο Domes Resorts, έναν από τους μεγαλύτερους ξενοδοχειακούς ομίλους στην Ελλάδα.
- Εκπαιδευτικές επισκέψεις, ομιλίες στελεχών και παρουσιάσεις.
- Ημέρες Καριέρας.
- Ελληνόφωνο πρόγραμμα σχεδιασμένο με διεθνείς προδιαγραφές.
- Πτυχίο από το κορυφαίο Πανεπιστήμιο του Essex.
- Δωρεάν μαθήματα αγγλικής γλώσσας και μιας δεύτερης ξένης γλώσσας.
- Το προπτυχιακό πρόγραμμα Διοίκησης Ξενοδοχειακών Μονάδων της σχολής προσφέρεται στην Αθήνα, τον Πειραιά, Λάρισα και τη Θεσσαλονίκη.
- Δυνατότητα έρευνας στο BioSensors SmartLab, το state-of-the-art Εργαστήριο Τεχνητής Νοημοσύνης του Κολλεγίου.
Το BSc (Hons) Tourism and Hospitality Management (International Tourism Management), είναι ένα τριετές προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών Τουρισμού με ειδίκευση στον διεθνή τουρισμό.
- Ανάπτυξη Ακαδημαϊκών Δεξιοτήτων (Developing Graduate Skills).
- Εισαγωγή στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (Introduction to Management Science).
- Εισαγωγή στις Επιχειρήσεις Ξενοδοχείων, Τροφίμων και Ποτών (Introduction to Hotel, Food and Beverage Operations).
- Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ (Introduction to Marketing).
- Χρηματοοικονομική Λογιστική (Financial Accounting).
- Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (Human Resources Management).
Μαθήματα κορμού
- Εξυπηρέτηση Πελατών στις Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις και στον Τουρισμό (Guest Services in the Hotel and Tourism Industry).
- Συμπεριφορά Καταναλωτή (Consumer Behaviour).
- Διοίκηση Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων (Managing Hotel Operations).
- Η Βιομηχανία Φιλοξενίας και Τουρισμού (Τhe Hospitality and Tourism Industry).
- Ψηφιακό Μάρκετινγκ στην Φιλοξενία και Τουρισμό (Digital Marketing for Hospitality and Tourism).
Μαθήματα Κατεύθυνσης
- Διεθνής Τουρισμός και Βιωσιμότητα (International Tourism and Sustainability).
Μαθήματα κορμού
- Διπλωματική Εργασία (Dissertation).
- Ηθική των Επιχειρήσεων (Business Ethics).
- Στρατηγική Διοίκηση (Strategic Management).
Μαθήματα Κατεύθυνσης
- Διεθνές Τουριστικό Μάρκετινγκ (International Tourism Marketing).
- Διαχείριση Κρίσεων στο Διεθνές Τουριστικό Περιβάλλον (Crisis Management in an International Tourism Environment).
Μιχάλης Ζερβός
Σταυρούλα Γουρδομιχάλη
Μάρκος Κομνηνάκης
Δρ. Κωνσταντίνος Παραράς
Οι απόφοιτοι του Bsc (Hons) Tourism and Hospitality Management (International Tourism Management) μπορούν να εργαστούν σε:
- τουριστικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
- εταιρείες διαχείρισης πολυτελών καταλυμάτων.
- διεθνή τουριστικά γραφεία.
- υπηρεσίες θεματικού τουρισμού.
- μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες.