Το MBA in Digital Marketing Management είναι ένα μεταπτυχιακό πρόγραμμα εστιασμένο στο Digital Marketing με εξειδίκευση στις εφαρμογές του ψηφιακού μάρκετινγκ, τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (social media) και την ανάλυση δεδομένων (analytics).

Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα προσφέρεται σε συνεργασία με το St Mary’s University, Twickenham, London.

St Mary's University Twickenham London

Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα MBA Digital Marketing εστιάζει στη στατιστική ανάλυση δεδομένων (data analytics) και στη χάραξη στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ στα πιο διαδεδομένα ψηφιακά κανάλια όπως Google Adwords, Facebook/Instagram, Tik Tok κ.ά.

Απευθύνεται σε στελέχη μάρκετινγκ, επαγγελματίες, επιχειρηματίες και αποφοίτους διαφόρων κλάδων που επιθυμούν να εμβαθύνουν τις σπουδές τους στο digital marketing, να εμπλουτίσουν το βιογραφικό τους και να αναπτύξουν “ψηφιακές” δεξιότητες.

  • Εστίαση στα νέα κανάλια και εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ: Google Adwords, Google Analytics, Facebook/Instagram, LinkedIn, Tik Tok κ.ά
  • Πρακτικές εφαρμογές στις πλατφόρμες.
  • MBA Guest Speakers Series από υψηλόβαθμα στελέχη σύγχρονων ελληνικών και πολυεθνικών επιχειρήσεων, οι οποίοι μεταφέρουν τις τελευταίες εξελίξεις στο εγχώριο και διεθνές επιχειρηματικό περιβάλλον.
  • Αξιολόγηση με ατομικές και ομαδικές εργασίες και με case studies στο digital marketing.
  • Ευέλικτος τρόπος παρακολούθησης προσαρμοσμένος στις ανάγκες εργαζομένων και στελεχών επιχειρήσεων.
  • Εστίαση στην ανάπτυξη ηγετικών ικανοτήτων (leadership), στη διαχείριση αλλαγών (management by change) και στην απόκτηση δεξιοτήτων για τη λήψη στρατηγικών και τακτικών αποφάσεων.
  • Σύγχρονα εργαστήρια, βιβλιοθήκη, αναγνωστήριο και διαδικτυακές πλατφόρμες για την παρακολούθηση των μαθημάτων και την πρόσβαση στο εκπαιδευτικό υλικό.
  • Δωρεάν μαθήματα αγγλικής γλώσσας και μιας δεύτερης ξένης γλώσσας.

Για την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος MBA in Digital Marketing οι φοιτητές θα πρέπει να έχουν ολοκληρώσει 180 πιστωτικές μονάδες/credits Βρετανικού Εκπαιδευτικού Συστήματος Επιπέδου 7  ή 90 ECTS.

Κατά το πρώτο έτος οι μεταπτυχιακοί φοιτητές παρακολουθούν υποχρεωτικά τέσσερα βασικά μαθήματα κορμού και δύο μαθήματα επιλογής.

Κατά το δεύτερο έτος σπουδών παρακολουθούν δύο ακόμα μαθήματα και προετοιμάζουν τη Διπλωματική Εργασία.

  • Διοίκηση και Οργανωσιακή Ανάλυση (Management and Organisational Analysis).
  • Στρατηγική Διοίκηση Ανθρωπίνου Δυναμικού (Strategic People Management).
  • Στρατηγική Διοίκηση και Μάρκετινγκ (Strategic Management and Marketing).
  • Ηγεσία και Διαχείριση Αλλαγών (Leadership and Managing Change).
  • Ψηφιακό μάρκετινγκ και μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης (Digital and Social Media Marketing Management).
  • Προώθηση ψηφιακών υπηρεσιών και κοινωνικών μέσων με τη χρήση δεδομένων (Web and Social Media Promotion and Analytics).

  • Μεθοδολογία Έρευνας και Κριτική Ανάλυση (Research Methodology and Critical Analysis).
  • Μεταπτυχιακή Εργασία (Post-Graduate Dissertation).

Μιχάλης Ζερβός
Μιχάλης Ζερβός

Μιχάλης Ζερβός

Lecturer, MSc, PhDc, Programme Director MBA Leadership and Management Development, MBA Global Business
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Tzakostas
Tzakostas

Παναγιώτης Σ. Τζακώστας, MBA

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δρ Οδυσσέας Κοψιδάς
Δρ Οδυσσέας Κοψιδάς

Δρ Οδυσσέας Κοψιδάς

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
παντελάδης
παντελάδης

Γιάννης Παντελάδης

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Οι κάτοχοι των τίτλων MBA Digital Marketing μπορούν να σταδιοδρομήσουν στον χώρο των επιχειρήσεων είτε ως στελέχη είτε ως νέοι επιχειρηματίες.

Απόφοιτοι ΜΒΑ του Aegean College στελεχώνουν μεγάλες επιχειρήσεις, φορείς και οργανισμούς όπως:

  • Τράπεζες (Eurobank, Τράπεζα Πειραιώς).
  • Νοσοκομεία και μονάδες Υγείας (ΝΙΜΙΤΣ-Στρατιωτικό Νοσοκομείο, Κ.Α.Τ Νοσοκομείο, Αλεξάνδρα).
  • Εταιρείες Φαρμάκων και Καλλυντικών (Μerck Hellas, Estee Lauder Hellas)
  • Ασφαλιστικές εταιρείες (Interamerican).
  • Εταιρείες Ενέργειας (ΔΕΗ).
  • Αεροπορικές εταιρείες (Emirates).
  • E-Shops (Li-La-Lo).
  • Επιχειρήσεις εστίασης (Mo-Mix).
  • Startups (iYouth Lab).